tisdag 9 september 2014

L I S T A.

10 saker jag tycker om: 

1. mat
2. sova 
3. solen
4. brittisk accent
5. London
6. Jendolino<3 
7. kläder 
8. musik
9. ta selfies ( x'''D) 
10. feelisen när man skall till flygfältet och själv åka iväg. 

9 saker jag tycker mindre om:

1. grått och fult väder
2. när man tror att de e veckoslut men så e de påriktigt typ torsda.
3. att vara trött
4. ärtsoppa
5. långa dagar
6. när man e pengolös
7. när man glömmer sina headphones hemma eller i skolan ( frustration x10000)
8. att vänta
9. glömt nycklar hemma och man är trött, hungrig osv.


8 bloggar jag läser:









7 saker jag vill göra i framtiden:

Resa as much as possible, bli en sjuksköterska (kanskeeee), bo i en liten fin läggis i London, få 2 små söta barn, elevator challenge xDDDD, kommer int på nått mer det får duga!

6 snygga dudes:
 
1. Andy Whitfield
 
2. Dylan Rieder
 
 
3. Scott Disick <33 (Kourt you better look out.......)
 




4. Montgomery Clift




 

 
5. Random bedhead guy




 



6. Random tattooed guy <3___<3



 
 





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(OBS!!!!!!!!!!!!!!!!!BILDERNA E INTE I ORDNING)...just sayin'
 
5 saker jag är rädd för:
 
1. alla jävla kräk
2. att gå ensam i mörker
3. dendär texas chainsaw dödaren (i swear to god att just my luck att ja dör av nån mentalsjuk giant chainsaw mördare)
4. bli mentalt sjuk
5. skrämmande filmer
 
4 ord som beskriver mej:
 
glad (most of the times..)
positiv
snäll
klumpig
 
3 saker jag ser fram emot:
 
12 november!!!!!!!!!!!
ska på teater me jenu 16.10 \m/
julen
 
2 böcker jag tycker om:
 
Mitt liv med Saddam, och en bok jag har läst iaf 5ggr men vet ej namnet på den.
 
1 bra låt:
 
helt jees biisi lyssna fosho.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar